Pasang Widget Surah


 
 
Haii semua..selamat berhari sabtu... alhamdulillah dapat lagi kita bernafas .. jadikan hari ini agar lebih baik dari semalam dan yang sudah2.. semoga apa yang kita lakukan sentiasa mendapat keberkatan dari ALLAH ... Amin...
 
ok kawan2..pagi ni saya nak update sesuatu yang penting untuk diri kita.. korang nampak tak WIDGET SURAH yang saya pasang tu..mesti nampak kan...tak kan ler tak nampak..:):).. jom lah lah pasang kat blog..sambil2 update blog boleh juga kita membacanya..dan juga buat mereka yang berkunjung..
 
ok..kalau nak pasang klik bawah ni::






Photobucket

2 ulasan:

Cik Fie berkata...

entri yg sgt bagus :)

http://mynameishafizah.blogspot.com/

Cik Eyqaleysha berkata...

tma ksih cik fie..:)