Header Lagi..Lagi2 Header ^_^


Ni lah Header blog aku yang terbaru...yang selalu lawat blog aku..mesti dah lali dengan aku..ni bukan header ke dua ke ketiga ke atau keempat ke..samalah macam background blog...ni entah yang ke berapa dah....hehehehee..
aku ni jenis suka mencuba..budak baru belajar nak kenal2 PS kan... lagi pulak aku suka bermain dengan kaler2... ini pun asalnya sesaja nak main kaler2 PS.. boleh plak terhasil header ni..berkenan mata..terus pasang kat blog... 
Cantik Tak??? Cantik kan..:):) hehehee...

So...keja korang sekarang..Aku nak minta pendapat korang tentang header ni...
macam ner??? 
Cantik?? 1kali senyum..
Kurang Cantik?? 2kali senyum
Tak Cantik?? XPAYAH SENYUM OK... heheheee...
Peace!!! ^_^

10 ulasan:

Aku Penghibur berkata...

wooooooooooooo cantiknye ...:)

hi assalamualaikum,jom join review freee ,di sini =>www.akupenghibur.com/2013/01/panggilan-review-blog-gempak-by.html'


Syazana Nazri berkata...

cantik :)

Gadis Desa berkata...

@Aku Penghibur.. waalaikumusalam wbt.. mekasih:):) ok saya join..:)

Gadis Desa berkata...

@Syazana Nazri.. mekasih:)

Hannan Al-Qudsey berkata...

;) hehehe cantik... cantik sangat.. wahhhh hebatlah...pandainya dia... i xde header blog la.. leh buatkan x>? hehehe

Gadis Desa berkata...

@Hannan Al-Qudsey..mekasih hannan...hehehe...i baru blajar je ni..hehehee...

neni berkata...

Assalamu alaikum wr. wb.


mmhhh, saya tak tahu menilai fotonya :)

salam kenal aja dulu dari indonesia

Gadis Desa berkata...

@neni..waalaikumusalam wbt..salam kenalan juga dari saya:)

SD berkata...

Assalamualaikum.. Biasa la baru main PS.. nnti lame2 pandai latu..

Jemput komen entry buruk saya ni
http://superdreamland.blogspot.com/2013/01/errmmm-apa-kata-korang-pasal-ni.html

Gadis Desa berkata...

@SD..mga2 mcm tu lah...heheheee