Earnings Nuffnang Bertambah

Pagi ni sesaja jengah Pakcik NUFFNANG ..nk tngok2 rezeki pagi isnin lah katakan...hehehee..
Alhamdulillah...bertambah total earnings CPC campaign...CPUV je tak pernah dapat..Manalah tahu lepas buat entri ni nanti pakcik Nuff baca ke kan..dia murah hati nak bagi aku CPUV tu...(berangan sat) heheheeee....



Ok...bercerita tentang earnings ni..setahun aku berblogging.. baru beberapa minggu ni lah earnings aku bertambah..walau pun tak banyak mana..4 ANGKA JE TU..TAPI ADA TITIK DI TENGAH2 2 ANGKA TUUU.. Ahaksssss!!! ..tapi dalam pemerhatian aku..setiap minggu ada bertambah..
SIKIT2 LAMA2 JADI BUKIT kan3....:):)
mungkin sebab sebelum ni aku jarang ada masa untuk ngadap blog..kadang2 terbiar lama.. kira aku di kategorikan "blogger pemalas" tu yang pakcik Nuff tak nak up kan earnings...hehehehee...
Tapi La ni ..aku rajin dah tau... blogwalking ke semua blog yang berkunjung dan tak berkunjung ke blog aku...aku kan terjah juga....:):)
Rasa nak Cash out tadi.. tapi nanti dululah..simpan2 dulu..:)
Menabung dulu...nak kahwen nanti baru keluarkan...hehehee... boleh kerrr???...
Harap Boleh lah kan... 

14 ulasan:

laskar pelangi berkata...

Alhamdulillah;))

Gadis Desa berkata...

@laskar pelangi.. Alhamdulillah..:)

Hannan Al-Qudsey berkata...

hehehe alhamdulillah...semoga rezeki bertambah lagi nah ;)

Gadis Desa berkata...

@Hannan Al-Qudsey..aaminn... alhamdulillah...mekasih hannan... hehehe

qanaah berkata...

assalamualaikum. bestnye! teringinn nknok buat jugop. tp, taa reti^^huhu

Puteri_RatuDesa berkata...

@qanaah.. waalaikumusalam wbt...cba lah bt..saya pn bru blajar...:):)

Gadis Desa berkata...

@qanaahwaalaikumusalam wbt..bt je:):) klik kat nuff tu...dftar je..t de kod2 nya...pasang je dlm blog:):)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

alhamdulillah...ada juga rezeki berblog kan..good luck!

Gadis Desa berkata...

@YaYaNsMuM a.k.a YM alhamdulillah... :) ha ah..:)

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah.naik jugak kan.
ciksu pon tgh usha nak pikat hati nuffnang..hihi

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah.naik jugak kan.
ciksu pon tgh usha nak pikat hati nuffnang..hihi

Gadis Desa berkata...

@QasehnyaRania..slmat mengusha:):):).. mmg stiap minggu la ni naik...:)

Yuyu Mi berkata...

Alhamdulillah...jgn cash out dulu..simpan dulu..dah byk leh shoppin..hehe..:)

Gadis Desa berkata...

@Yuyu Mi..ha ah kan..:):)