Coretan 6 September 2013

Haiiii semua...trlalu lama pulak tak berblog ni...bukan tak ade idea nak 
di update..tapi lappy yang tak ada kat tangan..ikotkan banyak aku nk 
update..lagi lah masa bulan ramadhan nak dekat menjelang hari raya 
hari tu..macam2 nak update semuanya berkenaan resepi..tapi dah lappy 
tak ada..jadi semuanya tergendala...hehehee... Paling rindu nak balas 
 kunjungan kawan2 yang berkunjung ni..apa pun TERIMA KASIH kat 
korang semua yang terjah dan klik2 iklan di sini...In Sha Allah.. Dpt 
 lappy di tangan nanti..akan aku balas kunjungan semua...jasa mu ku 
kenang...heheheee ok daaaaa.... ;)

2 ulasan:

Ahmad Zarif berkata...

lappy masuk spital ke? hehe

Gadis Desa berkata...

@Ahmad Zarifhaah..hehehee :p