Ada Apa Dengan Blog Mksyahir.com

Wahhh..tetiba minat untuk aku sertai CONTEST ni..sangat2 menarik..dari segi hadiah..sponser2 nya pun hebat2 sangat..terasa rugi tak join..cuba2 kan..untung2 bertuah..hehehee...

Blog Mksyahir.com ni menarik..punya sidebar yang kemas dan artikel yang menarik...aku suka..

ok..tak mahu banyak cerita lagi..jom semua join contest ni..klik je banner bawah ni.. semuanya ada bila korang klik banner ni.. jommmmm3... :):)


"Hyper Contest - Ada Apa Dengan Blog Mksyahir.com" ini telah disponsor oleh blogger-blogger awesome broframestone.comhyebro.combabyaimacomel.blogspot.commizruha.comarjunapopkorn.blogspot.comzestpurple.blogspot.comfuh.mywww.yanty.mybelognanabyte.blogspot.comdenaihati.comkhaiartzfar.blogspot.comciktom.comphat.myqueachmad.com dan di adili oleh benashaari.com dan mksyahir.com

19 ulasan:

Mk Syahir berkata...

tq join :)

good luck ye :)

Gadis Desa berkata...

mekasih...:):)

Yan Ty berkata...

All the best!!!

Gadis Desa berkata...

mekasih n Awk jga..:)

Adiba™ berkata...

Wah, nak join laa ;)

Gadis Desa berkata...

jom2 joinnn :)

Cik Fie berkata...

saya dah follow awak . harap awak follow blog saya balik ye . thanx :)

http://www.cikfie.com/2012/12/hyper-contest-ada-apa-dengan-blog.html

Gadis Desa berkata...

@Cik Fiedone..:)

MawardiYunus berkata...

datang sini... saya pon join jugak huhu .. gud luck ye http://mawardiyunus.blogspot.com/2013/01/hyper-contest-ada-apa-dengan-blog.html

Gadis Desa berkata...

@MawardiYunus..smoga berjaya jga:):)

ame elms ! berkata...

Good luck and all the best ! :')

Abdul Halim Ismail berkata...

I wish u all the best .
Dari segmen yang sama Hyper Contest-Ada Apa Dengan Blog Mksyahir.com, gud luck!

Entry Terbaru:
Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013

Gadis Desa berkata...

@ame elms !..tQ :)

Gadis Desa berkata...

@Abdul Halim Ismail..Tq :)

Honey Yeo berkata...

datang dari contest yang sama :)
http://www.honey-yeo.com/2013/01/hyper-contest-ada-apa-dengan-blog-mk.html

Gadis Desa berkata...

@Honey Yeo..walaa..:):)

Gadis Desa berkata...

@Honey Yeo..walaa..:):)

MK Syahir berkata...

dah baca buat kali ke-2 untuk sesi pemilihan sortlist :)

Gadis Desa berkata...

@MK Syahir..mekasih:):)