Syiling Baru



Haiiiiiiii kengkawan...Dengar2 kata hari ini 16 januari 2012 akan di edarkan duit syiling baru malaysia...
Yang lama masih boleh di guna kan.

melalui satu artikal duit syiling ini hanya 20tahun sekali sahaja di tukar??.

perbezaan antara syiling lama dengan yang baru,saiz dan warnanya.

macam gambar2 kat bawah ni.

korang tengok lah ea.

Wowwwwwwwwwwwwwwww....



Pada korang macam mana?? ok ke tak??

Sya rasa ok je.cantik...cuma saiz nye.mungkin ada yang kekok nanti.maklum lah 

50sen kecik sedikit berbanding yang lama.begitu juga  20sen dan 10sen.

tapi 5sen macam nampak besar sedikit kan??

apa pun tunggu dan lihat.:):)

**tak sabar juga rasa ni nak pegang duit syiling baru**

heheheeee...

2 ulasan:

matradey berkata...

Teruja dengan kembalinya duit rm20....hehehehehe

Cik Qaseh berkata...

teruja jga ni...hehehe