kenangan mengusik jiwa:)



Pagi ni on9 fb...search kat kawan2 satu sekolah dulu...tetiba tenampak satu nama...search kat nama tu...kuar pic dia...tertera dgn nama nya...Wahhhhhhhhhhhhhhhhh...saya sangat rindu dengan nma n wajah itu...dulunya dia lah kesayangan saya..:):)
Dialah cikgu saya:):)
Dulu2 kan msa sekolah cikgu paling seksi..paling cantik dia lah..cikgu zainon...paling sporting...walau garang mcm ner pun dia penyayang...heheeee...
korang nak tau knapa saya kata dia paling seksi...sal setiap hari dia selalu pakai baju kurung dan kebaya...lau bersolek..cantikkkkk tauu...:):) 
penampilan dia pulak sntiasa menyenang kan kami pelajar2 mendekati dia...dia pendengar yang terbaik msa di sekolah...
ni kisah kwn2 satu kepala plak...wanted di hati cikgu zainon saya tu....heheeeeee
***************
***********
*******
****
**
*
Masa sekolah dlu..mmg saya rmai kawan2...cuma 8 orang je kawan2 sya yg paling rapat..tpi seorang daripdanya telah meninggal dunia..(ALLAYARHAMAH ZALEHA OMAR@YUSUF) Al-fatihah untuk nye...
Bila hari sabtu,masing2 plan tuk lepak2 kat bandar..plaza angsana..komtar tu lah tempat kalau kitaorang nak lepak..ada jgak kwn2 dari kota singa yg akn turun sama...tapi saya jarang benar lah dapat join...cuma kalau dapat join diorang memang sehari suntuk lah kat sana...kalau tak der modal,kitaorang lepak pusat bandar je.kat dalam library..sampai naik jemu putakawan dalam tu.sampai pernah kitaorang kena halau keluar pasal bising tak sudah.hekhekhekkkk..
wanted dah muka kitaorang masa tu...asal masuk je..kitorang kna pegang kad merah masing...tu tndanya "kalau bising terus keluar..x de warning2 lg da"
perghhhhh!!!! dh mcm katun bisu lah kitorang...study pn mati kutu jerk...nak x nak kna ikut aturan2 library..mna de library bising mcm pasar ikan...kitorang je yg x pahm bahsa...ekekkeee..mmg padan lh muka kena kad merah...
Bila habis zaman blajar...masing2 mula kerja...termasuk saya ler...
bila dh kerja smua de pakwa dah...tp saya x...sbab sya dh de tunang...tp mcm x de..mueheheeee....mlas pkir..psal msa tu pkir kerjaya jerk...
hari ke hari bgnti bulan dmi bulan...satu persatu kad jmputan saya dapat tau...kawan2 smua mengecapi hari bahagia n hingga kini smua dh kawin pun...dh punya anak..paling rmai kawan sya yg (adalah)...heheeee... bila tnya dia jawap'subur girl'...heheeeee...sya pulak naik segan...
syukur alhamdulillah..rezki masing2 ALLAH dh beri...
saya ni....entah...:):):) blum msa nyerr...:):)
hingga lah ke hari ni...dh jarang dpt jumpa kwn2 dah...masing2 pun sbuk dgn urusan smua..tp sesekali jumpa kami smua x ubah mcm zman skolah dulu...maintain....ekekeeee...

Ni entah bila lah lagi dapat jumpa dorang kan...trmasuk lah cikgu kesayangan sya tu...
ok lah..takat ni nak taep..bnya kenangan...kalo nak di taep memang jdi novel lah jawap nyer...
:):):):):):):):):)
****************************************************



Tiada ulasan: