Ular Sawa Telan Orang???

Tengok gambar ular ni...mesti dah tahu kan... Kecoh tersebar kat 
FB.. kononnye ular sawa ni telan 2orang budak usia 4&5 tahun kat 
kampung sentosa masai... Tapi aku dapat info ni dari wechat sorang 
kawan.. Dan aku pun update lah juga kat wechat.... Tapi bila rasa pelik 
dan dari siasatan (cehwahh) yang aku buat .. Macam2 pulak cerita 
nye..sehingga ade yang kata kejadian tu kat taman scientax pulak... 
Dari situ lah aku mula rasa semua ni palsu...heheew...rasa geram sebab 
trasa di tipu dek alam wechat....macam nak dushhhhhh sorang2 
tu...huhuuuuu...  
Esok pagi nye pulak kawan wassap kat aku gambar ni...mungkin dia 
snap kat metro..haaaaa....sah kn...semua tu palsu...ishhhh....takde kerja 
ke ape dorang ni...buat cerita macam bebetul jerkkk kan..buat orang 
mcm aku terpercaya...hohoo.... Rasa kesian pulak kat ular tu..di 
fitnah...ngeeeeeee :D  
Lagi satu yang terbaru ada update gambar orang yang jadi mangsa ular 
tu.. Arghhhhhh... Malas aku nak layan...tipu jerkkkkk semua tu... Bagi 
yang tak habis2 nak yakin kan orang ramai pasai ular tu.. Sudah2 lah  
hentikan lah ea...Ok lahhh... Daaaaa...

Posted via Blogaway

1 ulasan:

Harith Iskandar berkata...

wah wahhhh bile ni?