Ibu Kologen?? Bagus Ke??

Ok...hari ni nak update sikit pasal Ibu Kologen ni... Bagus Ke??? ... Benda ni dah meluas jauh ke serata dunia... serata dunia??? mungkinlah kot.. :) Tapi tak mustahil lah kan pasal sana sini orang dok kata Ibu Kologen... kat FB jangan kata lah...ramai juga yang bisnes benda ni..tak kurang hebatnya yang dah mencuba...siap pamer testimoni diorang lagi.. dan kebanyakan kan nye aku tengok macam berkesan lah... Licin molek kulit muka diorang...:)
Aku?? aku tak cuba lagi..pasal dari dulu hingga kini aku lebih suka gunakan produk turun temurun buatan sendiri...heheheee... dan aku rasa selesa dengan produk buatan sendiri..modal pun tak banyak... hehehee..:p
 Ok..berbalik pada Ibu Kologen tu..Aku ni memang tak tahu sangat pasal benda ni..tapi yang pasti yang aku tahu benda ni memang2 lah untuk cantikan kulit kan.. tapi yang aku nak tahu sangat2 ni.. betul ke Ibu Kologen ni untuk penyakit2 juga.. macam kencing manis..darah tinggi..tumor dan sebagainya lah...haaa..tu yang aku nak tanya korang...sesiapa yang ada pengalaman .. tolong komen2 kat bawah..siyez aku nak sangat tahu... :):)

4 ulasan:

anis suryanie berkata...

salam dear :)
betul tu, boleh buat ubat darah tinggi.. anis satu family mkn clagen neh.. papa anis ade darah tinggi, dekat sebulan makan clagen ni, BP die dah stabil.. ubat2 klinik pun dah tak makan :) untuk kulit tak payah cakap la.. memang lama2 nampak beza die :) cube la...

Gadis Desa berkata...

@anis suryanie...wahhhh...bgus lah kalo cm tu kan:)

Icah Banjarmasin berkata...

Bagus tu kalo itu..)D.

Gadis Desa berkata...

@Icah Banjarmasin...mekasih ea:):)