Buat Bakul Cokelat Guna Belon

Awal pagi ni...jengah blog kawan2..jumpa satu video ni..menarik minat aku untuk melihatnya...bagi mereka2 yang minat sangat dengan dunia hias kek ke buat bakul guna cokelat ke..jom tengok ni..Apa kebenda tu..haa..mesti korang tertanya kan apa benda lah tu..mulanya aku pun tak tahu juga..tapi nak tahu aku tengok video ni..korang nak tahu caranya klik video kat bawah ni...hehheeee... Dalam video ni ada caranya..lepas ni boleh lah buat kan..senang ghupanya... :p

            


2 ulasan:

tenku butang berkata...

Dasyattt! klu tgn kreatif.. bole buat jual ni.. klu wat hantaran pun mesti ada org nk order

Gadis Desa berkata...

ha ah..try ler..:)