Diary Dan Kuliyah Agama


 
 
 
1
(diary 25 Nov 2012)
Alhamdulillah..perjalanan ke SANA tak jadi..kerna bukan kamahuan aku untuk ke sana sebenarnya.tapi atas urusan2 dan sebab2 tertentu aku di kehendaki ke sana..apa pun smuanya terbatal (aku sndiri penyebabnya).. .sayang aku nak tinggal kan negeri kelahiran aku..dan orang2 yang aku sayang di sini...namun dek kebatalan perjalanan itu..aku telah di hukum oleh seseorang...dan hukuman itu terlalu berat untuk aku terima... namun aku berserah padaNYA... Dia Maha Mengetahui segala2nya...

*******************************************************************************************************

2 
Layan ceramah Ustaz Azhar ... Banyak kebaikannya..:) bukan sekadar ilmu..peringatan malah boleh buat kita tersenyum dan melawan arus kesuraman hati... jom dengar..
 
 




 
Banyak lagi kan...nak dengar lagi..layari youtube je...:)

Dan zikir ini...

SubhanAllah..wAlhamdulillah..Wala illahaillallah..Allahu Akbar  (klik untuk dengar)
Juga ini..Zikir Harian..
ok semua..semoga kita sentiasa di rahmatiNYA...
Photobucket

Tiada ulasan: