FESTIVAL LAYANG2 2012


 
 
Haiiiiiiiiiiiiiiii semua...

Aduhhhhhhhhhhhh....brapa hari tak update entri baru ni...:)

busy ke??? tak juga... sudah tu apa agak2 nya kan....

heheheeeee...

Biar lah rahsia...winkkk!!!!....

Orite...hari ni nak Update sikit...AKA promot tentang satu 
 
festival ni...

memang setiap tahun festival ni berlangsung..

dan ini kali yang ke-17...

WoWwww!!!!

dalam tak sangka kan... So apa lagi Jom lah 
 
DATANG BERAMAI2 KE FESTIVAL LAYANG-LAYANG 
 
ANTARABANGSA
 
BERTEMPAT DI TAMAN BANDAR PASIR GUDANG JOHOR
 
(TASIK LAYANG2 PASIR GUDANG JOHOR)
 
PADA 15FEB (ESOK) SEHINGGA 19FEB 2012
 
MASUK ADALAH PERCUMA
 
Tak macam tahun2 sudah..masuk kena bayar parking..
 
tahun ni FREE...heheheeeee....
 
bermacam2 layang2 dari negara2 yang menyertai akan di naik 
 
kan..dari yang kecik hinggalah 
 
layang2 besar macam gergasi.. 
 
selain tu ada juga WAU dari beberapa negeri...macam tahun2 
 
sudah..memang sangat2 
 
menarik tau...so...apa lagi...jom..jom...jommmmmmmmm
 
:):):):) 


~~~APA PUN AKAN CUBA MENG-UPDATE GAMBAR2 LAYANG2 NANTI.....TUNGGUUUUUUUUUUUUUUU!!!~~~~


2 ulasan:

Yatie Awang berkata...

nak p jauh..tak pelah tunggu je lah

Cik Qaseh berkata...

x pe kak yatie..mana yg dapat akn saya upload kn pic2 nyer:)